text.skipToContent text.skipToNavigation

parkLOG®

Spuštění objednávky: Umístěním prázdného zásobníku na podložku s funkcí RFID


parkLOG®
 spustí při odstavení prázdného zásobníku na podložku s funkcí RFID objednávku. Každý zásobník je označen etiketou s jednoznačným RFID kódem a umožňuje tak identifikovat individuální požadavky zákazníka. Dodávané množství můžete určit individuálně pro každý transpondér. Prostřednictvím integrovaného ukazatele LED na podložce RFID a také pomocí displeje na straně regálu získáte optické potvrzení objednávky. 

  • Systém založený na principu Kanban se dvěma zásobníky
  • Spuštění objednávky umístěním prázdného zásobníku na podložku s funkcí RFID
  • Zaslání dat objednávky do K&K prostřednictvím sítě GSM
  • Identifikace a zkouška instalovaného transpondéru 
  • Použití v supermarketu nebo na montážní lince
 
  • Úspora místa díky využití horních polic v regálu
  • Možnost vzdálené údržby systému
  • Optická podpora pracovníků pomocí ukazatelů LED 
  • Vymytí a nové etiketování zásobníků před každou dodávkou

Systém eLogistics vám umožňuje automaticky zpracovat požadavky na doplňkové dodávky s pomocí dalších dodavatelů nebo prostřednictvím interních zásobovacích skladů. Toto řešení je možné díky standardizovaným rozhraním bez problémů propojit s vaším ERP systémem.