eLogistics
Inteligentní kontrola řízení toku materiálu a informací pro C díly
Systém eLogistics od společnosti Keller & Kalmbach je inteligentní softwarové řešení pro automatickou správu zboží. Umožňuje řízení všech toků materiálu a informací o zboží s opakovanou spotřebou. V systému eLogistics jsou propojené a vyhodnocované všechny relevantní informace. Jednou ze specialit je dvousměrná výměna dat. Data se zde neposílají pouze jedním směrem, tj. zpravidla data objednávky od zákazníka k dodavateli, ale cíleně se zrcadlí zpět. Hlášení o dodávce se tak například zobrazí přímo jako informace na transpondéru.
Připojení dalších dodavatelů
Systém eLogistics komunikuje a zpracovává data logistických řešení společnosti Keller & Kalmbach. Usnadňuje řízení a kontrolu zboží a dat o zboží.
Vedle portfolia produktů společnosti Keller & Kalmbach je možné do automatizované správy zboží integrovat také výrobky od jiných dodavatelů:
- zkoušky a zpracování veškerých objednávek
- automatizované přeposílání dat ze všech objednávek k napojeným dodavatelům
- centrální zpracování všech zpětných hlášení od napojených dodavatelů
Řízení vnitřní logistiky
Systém eLogistics umožňuje vedle vnitropodnikových dodávek materiálů také řízení vícestupňové výroby se zohledněním principu PULL.
Možné logistické procesy:
- řízení interního doplňování zásob a dodávek na montážní místa
- centrální sklad – supermarket – pracovní místo
Výhody systému eLogistics
- jedna logistická platforma pro automatickou správu veškerého zboží
- absolutní bezpečnost dodávek na místa spotřeby
- možnost spravovat více dodavatelů, řízení vnitřní logistiky podniku
- zjednodušená výměna zboží díky inovativním etiketám NFC
- chybějící zásobníky, vadné transpondéry a nelogické objednávky systém eLogistics rozpozná
- transpondér je energeticky autonomní po dobu 10 let
- napojení na stávající systémy ERP
- extrémně vysoká různorodost zboží – optimalizovaná podle vašich potřeb – a na míru ušitá logistická řešení
Logistické systémy od společnosti Keller & Kalmbach
Keller & Kalmbach vám již dnes nabízí další generaci řešení Kanban založených na technologiích RFID a NFC, které je možné navzájem kombinovat. Flexibilně použitelné logistické systémy výrazně přispívají k snížení procesních nákladů a tím i k realizaci vašich požadavků v logistice.
Pomocí nejmodernější vážicí techniky systém weightLOG® neustále kontroluje množství náplně v zásobníku.
U systému parkLOG® wireless dojde k zadání objednávky, jakmile se prázdný zásobník umístí na RFID podložku.
Výhody logistických systémů
- stavové hlášení k objednávce a dodávce na etiketě díky dvousměrné komunikaci
- zjednodušená výměna zboží díky inovativním etiketám NFC
- transpondér je energeticky autonomní po dobu 10 let
- procesy jsou sledované řízené a zaznamenávané
- statistické vyhodnocení pomocí online nástroje
- flexibilní řešení, které lze kdykoli rozšířit
- sklad není vázán na konkrétní místo
- chybějící zásobníky nebo vadné transpondéry systém rozpozná
- automatické rozpoznání nelogických objednávek (např. zdvojených objednávek)
- zásobníky mohou zůstat v místě spotřeby
Budoucnost začíná nyní
S naším know-how do budoucnosti
Minimální energetická náročnost
Nejnovější bezdrátové technologie
Technologie přesného měření
Optimalizace pro mobilní zařízení
Objevte možnosti úspor procesních nákladů a nechte si individuálně poradit.