text.skipToContent text.skipToNavigation

dropLOG®

Spuštění objednávky: Vložení prázdného zásobníku do RFID boxu


Systém dropLOG® spustí objednávku po vložení prázdného zásobníku do RFID boxu. každý zásobník je označen unikátním RFID štítkem a umožňuje tak identifikovat individuální požadavky zákazníka na danou položku. Dodávané množství můžete určit individuálně pro každý box. Integrované LED kontrolky a displeji na víku RFID boxu vám poskytují vizuální potvrzení objednávky/zpětnou vazbu. Kdykoli je možné přidat nové zboží do stávajícího systému.

  • Systém založený na principu Kanban se dvěma zásobníky
  • K vytvoření objednávky dochází vložením prázdného zásobníku do boxu s RFID čipem
  • K zaslání dat pro objednávku do K&K dochází prostřednictvím sítě GSM
  • Identifikace a zkouška instalovaného transpondéru
  • Použití v centrálním skladu nebo přímo v místě montáže
  • RFID box má kapacitu pro více než 100 zásobníků
 
  • Robustní a jednoduchý systém pro operativní použití
  • Možnost vzdálené údržby systému
  • Optická podpora pracovníků pomocí LED ukazatelů
  • Vymytí a nové oštítkování zásobníků před každou dodávkou

 

Systém eLogistics vám umožňuje automaticky zpracovat požadavky na doplňkové dodávky s pomocí dalších dodavatelů nebo prostřednictvím interních zásobovacích skladů. Toto řešení je možné díky standardizovaným rozhraním bez problémů propojit s vaším ERP systémem.